Přejít k obsahu (Klávesová zkratka: Alt + 2) | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Komponenta AVG Internet Security „Štít před falešnými stránkami“ blokuje portál MOJE daně

22. 1. 2025

Finanční správa soustavně a důsledně monitoruje provoz a fungování portálu MOJE daně a neeviduje výpadky ani omezení služeb. Drtivá většina uživatelů nezaznamenává při práci s portálem žádné potíže. Nicméně díky spolupráci s uživateli víme, že nastávají případy, kdy se portál MOJE daně jeví jako nedostupný nebo přestane v průběhu používání korektně odpovídat. Se zvyšujícím se počtem uživatelů portálu MOJE daně je spektrum zařízení používaných pro přístup na internet nezměrně široké a jejich technické specifikace výrazně odlišné.

Aktuálním problémem je přístup k portálu z některých zařízení, které mají nainstalován bezpečnostní balíček Avast nebo AVG. Korektnímu přístupu brání nejčastěji komponenta AVG Internet Security „Štít před falešnými stránkami“. Uvědomujeme si, že ochrana našich zařízení před kybernetickými útoky je v dnešní době nezbytná a použití ochranných softwarů je nutností. Navzdory intenzivním pokusům o řešení problému s balíčkem Avast/AVG jak ze strany uživatelů (https://support.avg.com/answers?id=9065p0000001BxsAAE), tak i ze strany finanční správy, nenabídla společnost Avast (majitel AVG) řešení. Při problémech s použitím portálu MOJE daně proto doporučujeme následující kroky:

  • Aktualizaci bezpečnostního balíčku (antivirového programu) Avast/AVG – ujistěte se, že používáte nejnovější verzi bezpečnostního balíčku (antivirového programu).
  • Přidání portálu mezi důvěryhodné stránky – doporučujeme přidat portál MOJE daně (mojedane.cz) mezi důvěryhodné stránky v nastavení bezpečnostního balíčku (antivirového programu) Avast/AVG.
  • Restartování prohlížeče a smazání mezipaměti (cache) – zkuste restartovat prohlížeč a vymazat mezipaměť (cache).
  • Nepomohou-li předcházející kroky, pro možnost využití služby portálu MOJE daně zvažte dočasné vypnutí štítu nebo využití jiného bezpečnostního balíčku.

Pokud problémy přetrvávají, neváhejte se obrátit na naši technickou podporu pro další asistenci.

Jsme velice rádi, že využíváte portál MOJE daně a pomáháte nám s jeho zlepšováním. Děkujeme za Vaši podporu a pomoc.