NSS vyhověl kasační stížnosti daňového subjektu. Jádrem sporu byla otázka, zda daňový subjekt porušil zákon o veřejných zakázkách, když zadal po předchozích neúspěšných pokusech veřejnou zakázku v jednacím řízení bez uveřejnění, když přitom změnil původní zadávací podmínky. Změnu zadávacích podmínek spočívající ve vypuštění bankovní záruky a úpravě odpovědnosti za vady a nedodělky hodnotil NSS jako změnu podstatnou, jež mohla ovlivnit okruh uchazečů o veřejnou zakázku. V případě další změny, kdy byla nově připuštěna možnost plnění veřejné zakázky subdodavatelsky, NSS uzavřel, že správce daně ani KS se nedostatečně vypořádaly s otázkou, zda tato mohla ovlivnit okruh uchazečů, když nebyla součástí oznámení o zakázce, a tedy byla známa až těm uchazečům, kteří projevili o veřejnou zakázku zájem a současně splnili kvalifikační předpoklady, tedy neposoudily, zda tato změna měla dopad do okruhu uchazečů pouze domnělý nebo faktický.