Aktuálně vyhlášená výběrová řízení
Generální finanční ředitelství vyhlašuje výběrové řízení na pozici:
Investiční referent/ka
Úřad:
Generální finanční ředitelství
Místo výkonu
PLZEŇ
- kontrola stavebně technického stavu budov a jeho zařízení
- zajištění realizace oprav budov a jejich zařízení, dozorování průběhů realizací oprav, plnění smluvních podmínek, přebírání provedených prací, kontrola souladu projektové dokumentace se skutečně provedenými pracemi, návrh opatření na odstranění nedostatků, odpovědnost za předání ukončených prací do užívání, kontrola čerpání schválených rozpočtů
- posuzování požadavků na opravy objektů a technologických zařízení včetně systémů technické ochrany budov (elektronické zabezpečovací systémy, elektronické požární systémy, kamerové systémy, návrh způsobu realizace oprav
- příprava technických podkladů pro zadávání veřejných zakázek a komplexní zajištění zakázek malého rozsahu v rozsahu stanoveném interním aktem řízení upravujícím zadávání veřejných zakázek
- podílení se na sestavení návrhu plánu oprav a údržby budov na dané období v rámci své teritoriální působnosti, stanovení předpokládaných finančních náročností oprav a údržby
- řešení způsobu odstranění havarijních stavů budov a jejich technologickcých zařízení včetně systémů technické ochrany budov
- provádění úkonů na základě pokynů odborného útvaru při zajištění přípravy a realizace investičních akcí
- vedení evidence dle zákona o odpadech, zákona o vodách a zákona o ochraně ovzduší, měsíčně zpracování hlášení pro oddělení BOZP a PO
- podíl na zpracování energetických pasportů budov, na zpracování energetických auditů a energetické náročnosti objektů, spolupráce při zpracovávání údajů o objektech pro Centrální registr administrativních budov
- vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu (popř. nižší vzdělání dle NV 341/2017 Sb. viz Poznámka),
- znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů,
- znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, vč. prováděcí vyhlášky č. 416/2004 Sb., ve znění pozdějších předpisů - výhodou, znalost zákona č. 219/2000 Sb., o majetku ČR a jejím vystupování v právních vztazích
- aktivní znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook),
- schopnost samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, odpovědnost, schopnost analytického a logického myšlení, komunikativnost, aktivní přístup,
- psychická odolnost,
- dobrý písemný i ústní projev,
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost,
- praxe výhodou
- řidičský průkaz sk. B- místo výkonu: Plzeň
- platové zařazení: platová třída 11
- předpokládaný den nástupu: 1.1.2025 nebo dle dohody
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce na dobu určitou jeden rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
- motivační ohodnocení
- pružná pracovní doba
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program
Přihlášky do výběrového řízení
formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte
do 1.12.2024 na e-mail: Hana.Bezpalcova@fs.mfcr.cz
do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 701279 - investiční referent
nebo na adresu:
Generální finanční ředitelství
Oddělení hospodářské správy v Plzni
Hálkova 14
305 72 Plzeň
kontaktní osoba: Ing. Hana Bezpalcovátelefon: 377 160 229, 605 226 710
Finanční správa České republiky si vyhrazuje právo vyzvat k účasti ve výběrovém řízení, které se koná za účelem přijetí zaměstnance do pracovního poměru, pouze uchazeče, kteří vyhověli podmínkám výběrového řízení (vzdělání, praxe), případně bez výběru konkrétního uchazeče výběrové řízení ukončit. V zákonem stanovených případech lze přijmout do pracovního poměru i uchazeče, který nesplňuje předpoklad vzdělání (§ 178 odst. 2 ZSS1), NV 341/2017 Sb.2),NV 304/2014 Sb.3)). Osobní údaje uchazečů budou zpracovány v souladu s platnými právními předpisy a budou evidovány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení. Po jeho uzavření budou spolu se spisem výběrového řízení archivovány a následně skartovány v souladu se Skartačním řádem FS ČR. Výsledek výběrového řízení nezakládá právní nárok uchazeče na přijetí do pracovního poměru nebo na jmenování na vedoucí pracovní místo. Pracovní poměr se zakládá pracovní smlouvou mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem a vzniká dnem, který je sjednán v pracovní smlouvě jako den nástupu do práce. Finanční správa České republiky respektuje požadavky genderové rovnosti, zajišťuje při výkonu práv a povinností rovné zacházení se všemi uchazeči. Pod pojmem uchazeč se rozumí uchazeč nebo uchazečka v závislosti na podání přihlášky do výběrového řízení mužem nebo ženou a obdobně pro další pojmy totožného charakteru. Finanční správa České republiky nevede evidenci životopisů zájemců o zaměstnání.
Odměňování zaměstnanců Finanční správy České republiky se řídí platnými právními předpisy pro pracovněprávní a služební vztahy: pracovní místo: zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů; nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů2); nařízení vlády č. 590/2006 Sb., kterým se stanoví okruh a rozsah jiných důležitých osobních překážek v práci; nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; služební místo: zákon č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů1); nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů3); nařízení vlády č. 135/2015 Sb., o dalších překážkách ve státní službě, za které přísluší státnímu zaměstnanci plat; nařízení vlády č. 302/2014 Sb., o katalogu správních činností, ve znění pozdějších předpisů.
Ve Finanční správě České republiky mají zaměstnanci v pracovním poměru zvýšené povinnosti v souladu s § 303 a § 304 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.