Aktuálně vyhlášená výběrová řízení
Generální finanční ředitelství vyhlašuje výběrové řízení na pozici:
Účetní
Úřad:
Generální finanční ředitelství
Místo výkonu
PRAHA
- Dle vyhlášky č. 416/2004 Sb., kterou se provádí zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole vykonává činnosti spojené s povinnostmi účetní Finančního úřadu pro hlavní město Prahu, Oddělení provozního zabezpečení Generálního finančního ředitelství a Oddělení provozního zabezpečení Specializovaného finančního úřadu.
- Samostatně vede svěřené agendy podvojného účetnictví.
- Řídí a provádí evidenci a likvidaci faktur přijatých a faktur vydaných, ostatních příjmů a ostatních plateb.
- Provádí zaúčtování protokolů o škodní události.
- Provádí identifikace bankovních výpisů a kontrolu zůstatku na účtech.
- Provádí párování saldokonta.
- Podílí se na přípravě ročních inventarizací a na zpracování výsledných dat z nich, včetně zpracování výstupů pro provedení dokladové inventury v účetnictví.
- Zpracovává inventarizační protokoly v dokladové inventuře rozvahových účtů v rámci řádných a mimořádných inventarizací.
- Spolupracuje na testování ekonomických modulů IS - AVISme.
- Provádí kontrolu DPH v rámci své působnosti.
- Spolupracuje při koordinaci, sjednocení účetních případů v rámci své působnosti v celé soustavě Generálního finančního ředitelství.
- Plní další úkoly na příkaz nadřízeného představeného, které svou náročností odpovídají platové třídě, do které je zaměstnanec zařazen.
- vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání (nejlépe ekonomického směru, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou dle podmínek stanovených právními předpisy)
- praxe v oblasti podvojného účetnictví
- aktivní znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)
- schopnost samostatné práce, pečlivost, spolehlivost
- odpovědnost
- psychická odolnost
- dobrý písemný i ústní projev
- analytické myšlení
- místo výkonu: Praha
- platové zařazení: platová třída 10
- předpokládaný den nástupu: 01. 09. 2024
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce obsazení pracovního místa na dobu určitou jeden rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou
- stabilní zaměstnání ve státní správě
- možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace
- pružná pracovní doba
- 25 dní dovolené
- výhody plynoucí z kolektivní smlouvy: 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice, příspěvek na stravování, příspěvek z FKSP a další zaměstnanecké benefity
- místo je vhodné i pro osoby zdravotně postižené (bližší informace k vhodnosti pro konkrétní druh postižení poskytne níže uvedená kontaktní osoba), bezbariérový přístup je zajištěn, ale s nutnou asistencí.Přihlášky do výběrového řízení
formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte
do 28. 07. 2024 na e-mail: Pavlina.Kohutova@fs.mfcr.cz
do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 700809 (PP)
nebo na adresu:
Generální finanční ředitelství
Sekce ekonomiky - Odbor hospodářské správy
Oddělení hospodářské správy pro hl. m. Prahu
VŘ 700809 (PP) - k rukám Pavlíny Kohútové
Štěpánská 619/28
111 21 Praha 1
telefon: 224 041 341
Finanční správa České republiky si vyhrazuje právo vyzvat k účasti ve výběrovém řízení, které se koná za účelem přijetí zaměstnance do pracovního poměru, pouze uchazeče, kteří vyhověli podmínkám výběrového řízení (vzdělání, praxe), případně bez výběru konkrétního uchazeče výběrové řízení ukončit. V zákonem stanovených případech lze přijmout do pracovního poměru i uchazeče, který nesplňuje předpoklad vzdělání (§ 178 odst. 2 ZSS1), NV 341/2017 Sb.2),NV 304/2014 Sb.3)). Osobní údaje uchazečů budou zpracovány v souladu s platnými právními předpisy a budou evidovány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení. Po jeho uzavření budou spolu se spisem výběrového řízení archivovány a následně skartovány v souladu se Skartačním řádem FS ČR. Výsledek výběrového řízení nezakládá právní nárok uchazeče na přijetí do pracovního poměru nebo na jmenování na vedoucí pracovní místo. Pracovní poměr se zakládá pracovní smlouvou mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem a vzniká dnem, který je sjednán v pracovní smlouvě jako den nástupu do práce. Finanční správa České republiky respektuje požadavky genderové rovnosti, zajišťuje při výkonu práv a povinností rovné zacházení se všemi uchazeči. Pod pojmem uchazeč se rozumí uchazeč nebo uchazečka v závislosti na podání přihlášky do výběrového řízení mužem nebo ženou a obdobně pro další pojmy totožného charakteru. Finanční správa České republiky nevede evidenci životopisů zájemců o zaměstnání.
Odměňování zaměstnanců Finanční správy České republiky se řídí platnými právními předpisy pro pracovněprávní a služební vztahy: pracovní místo: zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů; nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů2); nařízení vlády č. 590/2006 Sb., kterým se stanoví okruh a rozsah jiných důležitých osobních překážek v práci; nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; služební místo: zákon č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů1); nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů3); nařízení vlády č. 135/2015 Sb., o dalších překážkách ve státní službě, za které přísluší státnímu zaměstnanci plat; nařízení vlády č. 302/2014 Sb., o katalogu správních činností, ve znění pozdějších předpisů.
Ve Finanční správě České republiky mají zaměstnanci v pracovním poměru zvýšené povinnosti v souladu s § 303 a § 304 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.