Aktuálně vyhlášená výběrová řízení
Finanční úřad pro Zlínský kraj vyhlašuje výběrové řízení na pozici:
Referent/ka Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení
Úřad:
Územní pracoviště v Uherském Hradišti
Místo výkonu
UHERSKÉ HRADIŠTĚ
- Provádí funkci preventisty bezpečnosti práce a požární ochrany
- Zabezpečuje objednávky tiskopisů
- Zabezpečuje objednávky kancelářských a hygienických potřeb
- Vede evidenci klíčového systému
- Zajišťuje zástup zaměstnance odpovědného za řízení autoprovozu po stránce
dokladové
- Organizuje školení zaměstnanců sekce – řidičů referentských vozidel
- Vede evidenci lékařských prohlídek zaměstnanců pověřených k řízení referentského
motorového vozidla a periodických preventivních prohlídek zaměstnanců ÚP
- Prověřuje a kontroluje dodržování bezpečnostních předpisů, používání ochranných
pracovních pomůcek, zařízení, prostředků a bezpečnostních postupů
- Vykonává pokladní agendu pro vlastní rozpočtové výdaje sekce
- Vede evidenci faktur, zajišťuje jejich včasné zpracování
- Spravuje a vede evidenci majetku a ochranných prostředků
- Vede evidenci týkající se odpadového hospodářství
- vzdělání: střední vzdělání s maturitní zkouškou
- aktivní znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook)
- schopnost samostatné práce, pečlivost, spolehlivost
- odpovědnost
- psychická odolnost
- dobrý písemný i ústní projev
- analytické myšlení
- bezúhonnost, svéprávnost, zdravotní způsobilost.
- místo výkonu: Uherské Hradiště
- platové zařazení: platová třída 8
- předpokládaný den nástupu: 01.04.2024
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení služebního místa na dobu neurčitou)
- stabilní zaměstnání ve státní správě
- možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace
- zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu
- pružná pracovní doba
- 25 dní dovolené
- výhody plynoucí z kolektivní smlouvy: 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice, příspěvek na stravování, příspěvek z FKSP a další zaměstnanecké benefityPřihlášky do výběrového řízení
formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte
do 20.02.2024 na e-mail: jana.ludvova@fs.mfcr.cz
do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 330518(PP)
nebo na adresu:
VŘ 330518(PP)
Finanční úřad pro Zlínský kraj
Územní pracoviště v Uh. Hradišti
Otakarova 1073
686 01 Uherské Hradiště
telefon: 572 532 303
Finanční správa České republiky si vyhrazuje právo vyzvat k účasti ve výběrovém řízení, které se koná za účelem přijetí zaměstnance do pracovního poměru, pouze uchazeče, kteří vyhověli podmínkám výběrového řízení (vzdělání, praxe), případně bez výběru konkrétního uchazeče výběrové řízení ukončit. V zákonem stanovených případech lze přijmout do pracovního poměru i uchazeče, který nesplňuje předpoklad vzdělání (§ 178 odst. 2 ZSS1), NV 341/2017 Sb.2),NV 304/2014 Sb.3)). Osobní údaje uchazečů budou zpracovány v souladu s platnými právními předpisy a budou evidovány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení. Po jeho uzavření budou spolu se spisem výběrového řízení archivovány a následně skartovány v souladu se Skartačním řádem FS ČR. Výsledek výběrového řízení nezakládá právní nárok uchazeče na přijetí do pracovního poměru nebo na jmenování na vedoucí pracovní místo. Pracovní poměr se zakládá pracovní smlouvou mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem a vzniká dnem, který je sjednán v pracovní smlouvě jako den nástupu do práce. Finanční správa České republiky respektuje požadavky genderové rovnosti, zajišťuje při výkonu práv a povinností rovné zacházení se všemi uchazeči. Pod pojmem uchazeč se rozumí uchazeč nebo uchazečka v závislosti na podání přihlášky do výběrového řízení mužem nebo ženou a obdobně pro další pojmy totožného charakteru. Finanční správa České republiky nevede evidenci životopisů zájemců o zaměstnání.
Odměňování zaměstnanců Finanční správy České republiky se řídí platnými právními předpisy pro pracovněprávní a služební vztahy: pracovní místo: zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů; nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů2); nařízení vlády č. 590/2006 Sb., kterým se stanoví okruh a rozsah jiných důležitých osobních překážek v práci; nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; služební místo: zákon č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů1); nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů3); nařízení vlády č. 135/2015 Sb., o dalších překážkách ve státní službě, za které přísluší státnímu zaměstnanci plat; nařízení vlády č. 302/2014 Sb., o katalogu správních činností, ve znění pozdějších předpisů.
Ve Finanční správě České republiky mají zaměstnanci v pracovním poměru zvýšené povinnosti v souladu s § 303 a § 304 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.