Aktuálně vyhlášená výběrová řízení
Generální finanční ředitelství vyhlašuje výběrové řízení na pozici:
Referent/ka Oddělení právní podpory provozu
Úřad:
Generální finanční ředitelství
Místo výkonu
BRNO
- Zajišťuje právní ochranu zájmů GFŘ v oblasti veřejných zakázek malého rozsahu, poskytuje právní porady, zpracovává právní rozbory a stanoviska.
- Zajišťuje právní ochranu zájmů GFŘ v jeho vnitřní činnosti v oblasti veř. zakázek malého rozsahu, zejména provádí posouzení podkladů předkládaných útvary GFŘ a na základě rozboru skutkového a právního stavu navrhuje další postup.
- Provádí činnosti v oblasti občanskoprávních, obchodněprávních a majetkoprávních vztahů týkajících se veř. zakázek malého rozsahu, na základě požadavků útvarů GFŘ zpracovává stanoviska v této právní problematice.
- Vykonává poradenství, kontrolní a dohlídkovou činnost v oblasti zadávání veř. zakázek malého rozsahu.
- Provádí analýzy provozních smluv, jejich vyhodnocování a návrhy na rozsah závazkových vztahů provozních smluv.
- Zajišťuje uveřejňování smluv GFŘ dle zákona o registru smluv.
- Zpracovává návrhy smluv uzavíraných v režimu veř. zakázek malého rozsahu a návrhy jejich dodatků, a to na základě požadavků a podkladů věcně příslušných útvarů.
- Zpracovává stanoviska k návrhům smluv, které vzejdou z výběr. řízení na veř. zakázku malého rozsahu, a k jejich dodatkům.
- Spolupracuje na přípravě a zadávání veř. zakázek malého rozsahu.
- Zpracovává stanoviska k návrhům smluv a zápisům při převodu nepotřebného nehmotného majetku a hmotného movitého majetku.
- Plní další pracovní úkoly na příkaz nadřízeného vedoucího, které svou náročností odpovídají platové třídě, do které je zaměstnanec zařazen.
- kvalifikační předpoklad: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu - právního směru
- znalost právních předpisů: zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákon č. 219/2000 Sb., o majetku ČR a jejím vystupování v právních vztazích, zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a navazující předpisy
- dobrá znalost práce na PC (MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook, ASPI)
- aktivní přístup, samostatnost, pečlivost, komunikativnost, dobré organizační schopnosti
- praxe výhodou
- bezúhonnost
místo výkonu: Brno
- platové zařazení: platová třída 12
- předpokládaný den nástupu: 1. 2. 2024
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce
- pružná pracovní doba
- pět týdnů dovolené
- možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace
- zaměstnanceké benefityPřihlášky do výběrového řízení
formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte
do 14. 1. 2024 na e-mail: Michaela.Juklova@fs.mfcr.cz
do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 700884 (PP)
nebo na adresu:
Generální finanční ředitelství
Odbor veřejných zakázek a právních služeb
Lazarská 15/7
117 22 Praha 1
telefon: 296 851 841
Finanční správa České republiky si vyhrazuje právo vyzvat k účasti ve výběrovém řízení, které se koná za účelem přijetí zaměstnance do pracovního poměru, pouze uchazeče, kteří vyhověli podmínkám výběrového řízení (vzdělání, praxe), případně bez výběru konkrétního uchazeče výběrové řízení ukončit. V zákonem stanovených případech lze přijmout do pracovního poměru i uchazeče, který nesplňuje předpoklad vzdělání (§ 178 odst. 2 ZSS1), NV 341/2017 Sb.2),NV 304/2014 Sb.3)). Osobní údaje uchazečů budou zpracovány v souladu s platnými právními předpisy a budou evidovány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení. Po jeho uzavření budou spolu se spisem výběrového řízení archivovány a následně skartovány v souladu se Skartačním řádem FS ČR. Výsledek výběrového řízení nezakládá právní nárok uchazeče na přijetí do pracovního poměru nebo na jmenování na vedoucí pracovní místo. Pracovní poměr se zakládá pracovní smlouvou mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem a vzniká dnem, který je sjednán v pracovní smlouvě jako den nástupu do práce. Finanční správa České republiky respektuje požadavky genderové rovnosti, zajišťuje při výkonu práv a povinností rovné zacházení se všemi uchazeči. Pod pojmem uchazeč se rozumí uchazeč nebo uchazečka v závislosti na podání přihlášky do výběrového řízení mužem nebo ženou a obdobně pro další pojmy totožného charakteru. Finanční správa České republiky nevede evidenci životopisů zájemců o zaměstnání.
Odměňování zaměstnanců Finanční správy České republiky se řídí platnými právními předpisy pro pracovněprávní a služební vztahy: pracovní místo: zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů; nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů2); nařízení vlády č. 590/2006 Sb., kterým se stanoví okruh a rozsah jiných důležitých osobních překážek v práci; nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; služební místo: zákon č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů1); nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů3); nařízení vlády č. 135/2015 Sb., o dalších překážkách ve státní službě, za které přísluší státnímu zaměstnanci plat; nařízení vlády č. 302/2014 Sb., o katalogu správních činností, ve znění pozdějších předpisů.
Ve Finanční správě České republiky mají zaměstnanci v pracovním poměru zvýšené povinnosti v souladu s § 303 a § 304 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.