Aktuálně vyhlášená výběrová řízení
Generální finanční ředitelství vyhlašuje výběrové řízení na pozici:
Technik pro správu budov
Úřad:
Generální finanční ředitelství
Místo výkonu
PRAHA
- kontrola technického stavu objektů a majetku
- posouzení požadavků na opravy objektů a zařízení
- provádění zajištění oprav, zejména dozorování průběhu realizace, dodržování smluvních podmínek, přebírání provedených prací, komunikace s dodavateli
- příprava podkladů pro zadávání veřejných zakázek
- podíl na návrhu plánu oprav a údržby a na plánu investičních oprav
- pořizování žádanky a provádění konkurenčního průzkumu
- zajištění řešení požadavků v systému ServiceDesk
- zajištění fyzické inventarizace
- operativní řešení havárií ve svěřených objektech
- vzdělání: střední vzdělání s maturitní zkouškou
- praxe v oblasti správy budov výhodou
- aktivní znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook)
- schopnost samostatní i týmové práce, pečlivost, spolehlivost
- organizační schopnosti
- dobrý písemný i ústní projev
- odpovědnost
- psychická odolnost
- komunikační schopnosti
- bezúhonnost
- řidičský průkaz (výhodou)
- místo výkonu: Praha
- platové zařazení: platová třída 11.
- předpokládaný den nástupu: 03.11.2025 (nebo dle dohody)
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce (hlavní pracovní poměr )
- osobní příplatek (po zapracování)
- pružná pracovní doba
- 25 dní dovolené
- 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice, příspěvek na stravování, příspěvek FKSP a další zaměstnanecké benefity
letní tábor pro děti zaměstnanců
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
Přihlášky do výběrového řízení
formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi zasílejte
do 21. 10. 2025 na e-mail: hana.korinkova@fs.gov.cz
do předmětu e-mailu uveďte: 702100
nebo na adresu:
VŘ 702170
Generální finanční ředitelství
Oddělení provozního zabezpečení
Lazarská 15/7
117 22 Praha 1
kontaktní osoba: Hana Kořínková
telefon: 953 110 082
Finanční správa České republiky si vyhrazuje právo vyzvat k účasti ve výběrovém řízení, které se koná za účelem přijetí zaměstnance do pracovního poměru, pouze uchazeče, kteří vyhověli podmínkám výběrového řízení (vzdělání, praxe), případně bez výběru konkrétního uchazeče výběrové řízení ukončit.
Osobní údaje uchazečů budou zpracovány v souladu s platnými právními předpisy a budou evidovány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení. Po jeho ukončení budou spolu se spisem výběrového řízení archivovány a následně skartovány v souladu se Skartačním řádem Finanční správy České republiky. Výsledek výběrového řízení nezakládá právní nárok uchazeče na přijetí do pracovního poměru nebo na jmenování na vedoucí pracovní místo. Pracovní poměr se zakládá pracovní smlouvou mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem a vzniká dnem, který je sjednán v pracovní smlouvě jako den nástupu do práce. Finanční správa České republiky respektuje požadavky genderové rovnosti, zajišťuje při výkonu práv a povinností rovné zacházení se všemi uchazeči. Pod pojmem uchazeč se rozumí uchazeč nebo uchazečka v závislosti na podání přihlášky do výběrového řízení mužem nebo ženou a obdobně pro další pojmy totožného charakteru. Finanční správa České republiky nevede evidenci životopisů zájemců o zaměstnání.
Odměňování zaměstnanců Finanční správy České republiky se řídí platnými právními předpisy pro pracovněprávní a služební vztahy:
1)pracovní místo: zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů; nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; nařízení vlády č. 590/2006 Sb., kterým se stanoví okruh a rozsah jiných důležitých osobních překážek v práci; nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů;
2) služební místo: zákon č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů; nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů; nařízení vlády č. 135/2015 Sb., o dalších překážkách ve státní službě, za které přísluší státnímu zaměstnanci plat; nařízení vlády č. 302/2014 Sb., o katalogu správních činností, ve znění pozdějších předpisů. Ve Finanční správě České republiky mají zaměstnanci v pracovním poměru zvýšené povinnosti v souladu s § 303 a § 304 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.