NSS vyhověl kasační stížnosti daňového subjektu ve věci DPFO. NSS dospěl k závěru, že daňové orgány neprokázaly, že daňový subjekt a jeho dodavatelé byli osobami jinak spojenými ve smyslu § 23 odst. 7 písm. b) bod 5. ZDP. NSS uvedl, že ze zvýšené ceny nelze automaticky dovozovat propojenost účastníků právního vztahu, byť tento soud nezpochybňuje, že vysoká cena může představovat pro správce daně jednu z indicií pro zkoumání spojení osob; nemůže se ovšem jednat o indicii jedinou a správce daně je povinen zkoumat i další okolnosti svědčící pro to, že právní vztah byl vytvořen převážně za účelem daňového zvýhodnění jedné ze smluvních stran, a to ve formě snížení základu daně nebo zvýšení daňové ztráty. NSS dále shledal důvodnou i námitku daňového subjektu stran nesprávného určení referenčního vzorku cen pro účely stanovení výše ceny obvyklé, jelikož daňový subjekt odebíral reklamní služby od zprostředkovatelů, nikoliv od konečných poskytovatelů.