Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Kancelář generálního ředitele

Charakteristika činností oddělení:

  • vytváří pracovní podmínky a organizačně zajišťuje výkon pravomocí generálního ředitele;
  • zajišťuje program generálního ředitele, administrativně a organizačně zajišťuje akce generálního ředitele; ve spolupráci s Odborem komunikace připravuje a organizačně zajišťuje zahraniční pracovní cesty generálního ředitele;
  • organizačně zabezpečuje pracovní styk s Ministerstvem financí a s dalšími institucemi;
  • koordinuje a ve spolupráci s věcně příslušnými útvary orgánů finanční správy usměrňuje přípravu materiálů, stanovisek a jiných podkladů pro jednání generálního ředitele;
  • zajišťuje evidenci pošty generálního ředitele a Kanceláře generálního ředitele; vypravuje odchozí poštu odesílanou jménem generálního ředitele a vedoucího Kanceláře generálního ředitele;
  • zajišťuje organizačně a administrativně činnost Porady vedení Generálního finančního ředitelství a Porady s řediteli orgánů finanční správy.