Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Provozní doba na finančních úřadech během vánočních svátků

2. 12. 2021 Tisková zpráva

Mgr. Hana Baráková Generální finanční ředitelství

Většina pracovišť finančních úřadů nebude mít ke konci letošního roku a mezi svátky omezený provoz a úřední hodiny. Již tradičně budou přes vánoční svátky uzavřeny jen daňové pokladny a pracoviště v optimalizovaném režimu 2+2.

Posledním dnem pro příjem hotovostních plateb na pokladnách územních pracovišť v letošním roce bude středa 15. 12. 2021. Po dobu uzavření daňových pokladen lze daňovou povinnost i nadále hradit bezhotovostním převodem z bankovního účtu nebo poštovní poukázkou České pošty.

15. 12. středa Poslední den pro příjem plateb v hotovosti v daňových pokladnách
20. 12. pondělí Úřední hodiny 8:00 – 17:00
22. 12. středa Úřední hodiny 8:00 – 17:00
27. 12. pondělí Úřední hodiny 8:00 – 17:00
29. 12. středa Úřední hodiny 8:00 – 17:00
31. 12. pátek Podatelny otevřeny 8:00 – 13:00
5. 1. 2022 středa Otevření daňových pokladen

 

Na informační linku Finanční správy 225 092 392 můžete volat v posledním prosincovém týdnu v pondělí 27. 12. a ve středu 29. 12. od 9:00 do 17:00. Mimo úřední dny (úterý, čtvrtek, pátek) je linka v provozu v pracovní dny od 9:00 do 13:00. 

Pracoviště v tzv. „optimalizovaném režimu 2+2“ budou od 27. 12. do 31. 12. 2021 zcela uzavřena. Přehled těchto územních pracovišť naleznete na webových stránkách Finanční správy