Provoz na územních pracovištích Finančního úřadu pro Jihočeský kraj do konce roku 2021
Finanční úřad pro Jihočeský kraj upozorňuje daňovou veřejnost, že územní pracoviště Finančního úřadu pro Jihočeský kraj nebudou mít ke konci letošního roku a mezi svátky omezený provoz a úřední hodiny. Již tradičně budou přes vánoční svátky uzavřeny jen daňové pokladny a pracoviště v optimalizovaném režimu 2+2.
Pro vyřízení všech záležitostí se správcem daně upozorňujeme, že posledním dnem pro příjem platby na pokladně Územního pracoviště v Českých Budějovicích je středa 15. 12. 2021 do 15.30 hodin. Ve dnech, kdy bude pokladna uzavřena, lze daňové povinnosti i nadále hradit bezhotovostním převodem z bankovního účtu nebo poštovní poukázkou prostřednictvím České pošty
15. 12. | středa | Poslední den pro příjem plateb v hotovosti v daňových pokladnách |
20. 12. | pondělí | Úřední hodiny 8:00 – 17:00 |
22. 12. | středa | Úřední hodiny 8:00 – 17:00 |
27. 12. | pondělí | Úřední hodiny 8:00 – 17:00 |
29. 12. | středa | Úřední hodiny 8:00 – 17:00 |
31. 12. | pátek | Podatelny otevřeny 8:00 – 13:00 |
5. 1. 2022 | středa | Otevření daňových pokladen |
Na informační linku Finanční správy 225 092 392 můžete volat v posledním prosincovém týdnu
v pondělí 27. 12. a ve středu 29. 12. od 9:00 do 17:00. Mimo úřední dny (úterý, čtvrtek, pátek) je linka v provozu v pracovní dny od 9:00 do 13:00.
Pracoviště v tzv. „optimalizovaném režimu 2+2“ (Územní pracoviště v Blatné, Dačicích, Kaplici, Trhových Svinech a Vodňanech) budou od 27. 12. do 31. 12. 2021 zcela uzavřena.
S ohledem na pandemickou situaci a mimořádná opatření se může provozní doba na úřadech měnit. Aktuální informace k provozu finančních úřadů naleznete vždy na webu Finanční správy a na našich sociálních sítích.