Karlovarský finanční úřad mění adresy některých svých poboček
Předmětem zachování jejich činnosti je poskytování služeb kvalifikované podatelny pro veškeré daňové záležitosti, jako je zejména přijímání daňových přiznání, registračních přihlášek a jiných žádostí a podání, kontrola jejich formální úplnosti, poskytování tiskopisů a základních informací z daňového řízení, kdy po dohodě zde lze sjednat i možnost osobního vyzvedávání určitých druhů korespondence, jako například osobní převzetí potvrzení. Podstatnou změnou však je, že v daném místě již nebude přímo dostupný daňový spis, který je nově uložen na příslušném okresním pracovišti. Lze však stále dojednat jeho předložení k případnému nahlédnutí v dosavadním místě, zpravidla však až v navazující úřední den.
Územní pracoviště v Kraslicích přechází na adresu Palackého 1891 do budovy Odboru dopravy tamního městského úřadu a Územní pracoviště v Aši na adresu Hlavní 239/23 do budovy Městské knihovny. Úřední dny jsou zabezpečovány jednotně v pondělí a ve středu od 8 do 17 hodin.
Samotné placení daní lze činit v hotovosti pouze na pobočkách finančního úřadu v okresních městech, a to v úředních dnech pondělí a středa od 8 do 12 hod a od 13 do 15:30 hod. Na každém pracovišti finančního úřadu jsou k dispozici složenky pro úhradu daně a také speciální daňová složenka, jejímž prostřednictvím lze platit pouze vybrané druhy daní u České pošty bez poštovního poplatku (kromě poboček typu Pošta Partner) – daň z nemovitých věcí, daň z příjmů fyzických osob, daň z nabytí nemovitých věcí a předchozí daň z převodu nemovitostí.